Semua catatan yang tidak dinyatakan sumber/rujukannya adalah pandangan pribadi dan cetusan pengendali blog ini. Pembaca dibenarkan membuat salinan (copy paste), mencetak atau menyebarkannya di laman maya dengan memberikan kredit kepada blog ini: ©http://7kilas.blogspot.com. Sebarang percetakan bagi tujuan kormesial pula perlu mendapat kebenaran bertulis daripada pengendali blog.


Saturday, March 22

Rumah Banglo Saya




Labu Air: Rumah bunglo ni membazir. Semua ni kroni, kita mesti jual ! Baru orang lain nampak, kita ni bagus. Tak suka bermewah-mewah.



Labu Sayung: Yala Labu, tapi siapa nak beli... mahal ni! Lepas tu... bila dah jual, kita tinggal di mana pula?



Labu Air: Apa susah... kita jual murah-murah. Abang saya, pakcik saya, atuk saya, sepupu saya dan anak saudara saya mahu beli... sudah dua minggu mereka tempah. Lagi satu... jangan risau. Saya pun ada banyak rumah. Nanti Yung boleh sewa dengan saya. Bila-bila saja!

UUU



* Makluman - tiada kaitan mereka yang sudah mati.









No comments: