Semua catatan yang tidak dinyatakan sumber/rujukannya adalah pandangan pribadi dan cetusan pengendali blog ini. Pembaca dibenarkan membuat salinan (copy paste), mencetak atau menyebarkannya di laman maya dengan memberikan kredit kepada blog ini: ©http://7kilas.blogspot.com. Sebarang percetakan bagi tujuan kormesial pula perlu mendapat kebenaran bertulis daripada pengendali blog.


Wednesday, March 11

Kena Tag



1. Snap the picture of both inner and outer of your purse.



  • Gambar sebenar tak dapat disertakan, kamera digital dipinjamkan sebentar untuk majlis konvokesyen kekanda ipar di Putrajaya Khamis ini.




2. Introduce your purse brand, price & where you buy.



  • Dalam tempoh sedekad ini, saya ada dua beg duit. Satu berwarna merah jambu, tiada jenama, harga RM 5 dan dibeli di pasar malam Sri Serdang. Oleh kerana materialnya berat, saya beli satu lagi dua tahun lepas, cantik, warna putih polos tetapi telah saya hadiahkan pada ibu, jenama Timber, beli di Parkson Metro Kajang dan harganya RM 40. Murah saja kan... maklumlah, saya kan pelajar...



3. Take out whatever its inside your purse.



  • Tiada apa yang menarik di dalam beg duit saya. Tak berbaloi untuk dicuri. Cuma sekeping kad pengenalan, lesen memandu, kad staf, kad CIMB, Kad buku MPH, Kad Bodyshop, tiga keping RM 1, sekeping syiling 20 sen dan 10 sen. Tiada kad kredit di dalamnya kerana saya alergik dengan hutang.


4. Tagged other 7 person.


  • Dengan segala hormatnya, saya ingin 'tag' nama-nama seperti di bawah:



-Cik Nad


-Din


-Norman


-Hajar


-Syuhada


-Anum


-Shila



5. Comment on your friend’s (who tagged you) purse.



  • Menarik !


No comments: